ჯეპრას დიზაინერი, თაკო ჩიხრაძე 2023 წელს აფასებს.
2023 წელი რომ კამპანია იყოს, როგორ შეაფასებდი, რა იქნებოდა შენი წლის კამპანიის მთავარი მესიჯი და მთავარი თემა?
ერთიანობა მრავალფეროვნებაში – კამპანიის მთავარი მიზანი იქნებოდა ერთიანობის ხელშეწყობა სხვადასხვა გამოწვევების ფონზე, წაახალისოს ხალხი გაერთიანდნენ მიუხედავად მათი განსხვავებისა, იმუშავონ საერთო მიზნების მისაღწევად. მესიჯში შესაძლოა ხაზგასმით გამოვყოთ სიძლიერე, რომელიც ჩნდება მრავალფეროვნებისგან, განსხვავებული შეხედულებების და იდეების მქონე ადამიანების თანამშრომლობისგან.
რომ შეგეძლოს დროის უკან გადაწევა და ამ წლის დასაწყისში დაბრუნება, რა პროფესიულ რჩევას მისცემდი შენ თავს და რას შეცვლიდა ეს მიდგომა?
ვისურვებდი ცოტა მეტი ყურადღება მიმექცია დროის სწორად გადანაწილებისთვის და წლის დასაწყისში დასახული მიზნების შუა გზაზე არ მიტოვებას, იმის გამო, რომ საკმარისი დრო არ მქონდა ან უბრალოდ სხვა რაღაცას დავუთმე იმაზე მეტი, რაც საჭიროა,
2023 წელს რომ გადავხედოთ, რომელი პროფესიული მიღწევით ამაყობ ყველაზე მეტად?
მგონი, წელსაც ბევრი რამ ვისწავლე და აღმოვაჩინე. ბევრი მნიშვნელოვანი კამპანია განვახორციელეთ და კმაყოფილი ვარ, რომ ამ ყველაფერში ჩემი წვლილიც შევიტანე.