აღნიშნული ბლოგპოსტი იმ ხალხისთვისაა, ვისაც თავისი ბიზნესის დახვეწა/გაუმჯობესება სურს, თუმცა ჯერ იმ ხელსაწყოსთის კიდევ ვერ მიუგნია, რომელიც ამაში დაეხმარება. ამიტომაც, ვისაუბრებ მომხმარებელთა გამოცდილების რუკაზე (Customer Journey Map) და მის საჭიროებაზე ბიზნესში.
პირველ რიგში, მართებული იქნება ვუპასუხოთ კითხვას თუ რა არის მომხმარებელთა გამოცდილების რუკა. რეალურად, ეს არის მოცემულობა, რომელიც დეტალურად ასახავს იმ ნაბიჯებს, რომელსაც ორგანიზაციის/კომპანიის მომხმარებელი გადის მომსახურეობის მიღებამდე, მიღების პროცესში და შემდეგ.
რატომ უნდა გამოვიყენოთ მომხმარებელთა გამოცდილების რუკა?
ამ კითხვაზე არ არსებობს ერთი კონკრეტული პასუხი, იქიდან გამომდინარე, რომ ეს ხელსაწყო სრულიად თქვენ მიზნებზეა მორგებული. თუმცა შეგვიძლია გამოვყოთ სამი უნივერსალური მიზეზი:
ზევით განხილული მიზეზებიდან ნათელი ხდება, თუ რამდენად კლიენტზე ორიენტირებულია აღნიშნული ხელსაწყო.
ბლოგპოსტის დასასრულს, ამერიკელი ავტორის Kenneth Blanchard-ის სიტყვებს მოვიყვან, სადაც ის ხაზს უსვამს, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია კმაყოფილი და ერთგული მომხმარებლის არსებობა ბიზნესისთვის: “Just having satisfied customers isn’t good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create raving fans.” ამიტომაც, თუ კიდევ დაეჭვდებით თუ რაში გჭირდებათ მომხარებლის გამოცდილების რუკა, გაიხსენეთ, რომ ის თქვენი ბიზნესისთვის საცილოცხლო მნიშვნელობისაა.