რუსკა უსტიაშვილი

22/08/2022

განათლების სექტორს შეუძლია პიარის სარგებლის მიღება მრავალი გზით – იმიჯის შექმნიდან ღონისძიების ორგანიზებამდე

განათლებული საზოგადოების ყოლა ქვეყნის განვითარების ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს ფაქტორს წარმოადგენს, ვინაიდან სწორედ ადამიანური რესურსები წარმოადგენს მთავარ მწარმოებლურ ძალას, რაც ეკონომიკური ზრდის განმაპირობებელია. მიუხედავად ბოლო წლების მნიშვნელოვანი მიღწევებისა, […]

24/04/2020

როგორ შევუნარჩუნოთ ბრენდს მდგრადობა კოვიდ-19-ის პირობებში ანუ არ დავკარგოთ საკუთარი თავი

ყველანი გაურკვეველ სიტუაციაში აღმოვჩნდით. არცერთმა ჩვენგანმა იცის საბოლოოდ რა გავლენას იქონიებს კოვიდ-19 საზოგადოებაზე, ბიზნესსა თუ თითოეულ ჩვენგანზე. ბრენდებს ბევრი პასუხგაუცემელი კითხვა დაუგროვდათ: როგორ მოვერგოთ ცვლილებებს? რა […]

02/04/2020

CSR-დან PSR-მდე

CSR მიმართულება საქართველოში ბოლო წლებში გაძლიერდა. კომპანიებმა დაიწყეს ფიქრი გლობალურად და დაფიქრდნენ იმ პასუხისმგებლობაზე, რაც მათ აკისრიათ თანაშრომლების, პარტნიორების, საზოგადოებისა თუ იმ გარემოს წინაშე, რომელშიც მათ […]