ნინო სუბელიანი

14/12/2021

შიდა კომუნიკაციის ტრენდები COVID-19 ის კვალდაკვალ

კოვიდ პანდემიამ ცვლილებების მენეჯმენტი გამოიწვია ბიზნესებში. პროცესი რიგ კომპანიებში თავისთავად მოხდა, ზოგმა ორგანიზაციამ კი ცვლილებების მართვა სტრატეგიულად აწარმოა.  მათ, ვინც ფრაგმენტულ ქმედებებად დატოვეს კოვიდის თანმხლები ცვლილებები, […]

30/03/2020

COVID-19 დღეს… და მომავალი

უჩვეულო გარემოში მიწევს დღეს ბლოგპოსტის წერა,  სახლში ვმუშაობ. თან კერძებს ვამზადებ ბავშვებისთვის, თან პროექტების ადაპტაციას ვახდენ მიმდინარე მოვლენებთან, ვუყურებ სხვადასხვა საინფორმაციო პროგრამას, გადავდივარ არხიდან არხზე.  ფარდებში […]

25/04/2019

პროფესიული კამათი

„მე ტანკისტი ვიყავი ომამდე“ – ყველამ ვიცით ეს ფრაზა ალეგორიული კომედიიდან „ცისფერი მთები“.   დღეს რომ ოფისებში შეიხედოთ, „ცისფერი მთების“ ეპიზოდები მინიმალურად  დაგხვდებათ, ჰოდა სიამოვნებით ვნახავდი ახალ […]

13/12/2018

დაიწყე!

ხშირად მიფიქრია დაღლილ-დაქანცულს ცხოვრების ამაოებაზე, ყოველდღიურ რუტინაზე, წუთისოფელზე, ისევე, როგორც თქვენ, ალბათ. სადღაც 10 თვის წინ, ამ წლის 2 თებერვალი იყო და ეტყობა ფრიად გადაღლილი ვიყავი, […]

30/05/2017

ანტიკრიზისული კომუნიკაციები

  დავიწყებ იქიდან, თუ რატომ ვუძღვნი ამ თემას პოსტს: ვაკვირდები და იშვიათად მხვდება კომპანია, რომელიც კრიზისის დროს კრიზისს არ ამძაფრებს უმართავი კომუნიკაციით, სადაც ვხედავთ მენეჯმენტის დაუოკებელ […]

16/06/2016

საზოგადოებასთან ურთიერთობა VS კომუნიკაციები

ჩვენს სფეროში საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციების გამიჯვნა ნაკლებად ხდება, მაგრამ მაინც, შეგვიძლია განსხვავებულ მახასიათებლებზე ვისმჯელოთ, უფრო მეტიც, საჭიროა გვესმოდეს. პიარს მისი განვითარებიდან გამომდინარე ურყევი ფესვები აქვს […]

15/02/2016

საქმის კეთების ვნება – დაბრუნების შემდეგი ფაზა!

  ამ პოსტის წერა შუა ღამით დავიწყე, ძალიან დატვირთული დღის თუ დღეების შემდეგ, მაშინ, როდესაც ჩემი გულისცემა იმდენად აჩქარებული იყო დაძაბულობისგან, რომ სრული „დრაივი“ ამ ქმედებით […]

06/10/2015

როგორ შევარჩიოთ პიარ სააგენტო

  პიარ სააგენტოს შერჩევა საკმაოდ რთულია, რადგან კონსულტანტთა ჯგუფს უნდა ანდო ის მნიშვნელოვანი რამ, რაც შენი კომპანიის იმიჯზე იმოქმედებს. სააგენტოს არასწორმა მუშაობამ შესაძლოა, რიგი პრობლემები შეგიქმნათ, […]

31/07/2015

პიარ კონსალტინგი და გამოწვევები

‘დამკვეთს ასე უნდა’ ყველაზე დიდი გამოწვევა არის დავა გემოვნებაზე. თუ ვამბობთ, რომ კლიენტი ყოველთვის მართალია, რთული სათქმელია, სად არის ზღვარი დამკვეთის „მე ასე მინდა“- ს და შემსრულებლის […]