დღითიდღე იზრდება ბიზნესკომპანიებისა და მსხვილი კორპორაციების გავლენა საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე და ძლიერდება მათი პოზიციები ცხოვრების გლობალური მიმართულებების განსაზღვრის კუთხით, რაც ამავდროულად ზრდის ბიზნესის პასუხისმგებლობას საზოგადოებრივი საჭიროებების მიმართ და გამომწვევების საპასუხოდ.![](https://4p.com.ge/wp-content/uploads/2019/02/აბგა-პერ-03.png)
დღეს კორპორაციული პასუხისმგებლობა სულ უფრო აქტუალური ხდება და ბიზნესკომპანიების სამოქალაქო პოზიცია უკვე აღარ არის არჩევანის საკითხი – ის ყველა იმ ბიზნესის მორალური ვალდებულებაა, რომელიც საზოგადოების ნაწილად აღიქვამს თავს.
- ჩვენ ვეხმარებით ჩვენს კლიენტებს, რათა განსაზღვრონ კორპორაციული პასუხისმგებლობის ზოგადი სტრატეგია და ძირითადი პრიორიტეტები საზოგადოებაში არსებული პრობლემებისა და განვითარების პერსპექტივებიდან გამომდინარე.
- ჩვენ ვახდენთ კორპორაციული პასუხისმგებლობის აქტივობების დაგეგმვას, ჩართული მხარეების განსაზღვრას და საქმიანობის განხორციელებას, რასაც მუდმივად თან ახლავს საკომუნიკაციო მხარდაჭერა და კლიენტების, როგორც პასუხისმგებლიანი კომპანიების წარმოჩენა საინფორმაციო სივრცეში.
კორპორაციული მართვა – პროდუქტები
- გავლენის შეფასებითი ანგარიში
- კორპორაციული პასუხისმგებლობის სტრატეგია
- პრო-ბონო სერვისების განვითარება
- საერთაშორისო სტანდარტების დანერგვა
- პოლიტიკის დოკუმენტები და შიდა რეგულაციები
- კორპორაციული პასუხისმგებლობის კამპანიები
- კორპორაციული პასუხისმგებლობის ანგარიში