ამასწინ facebook-ზე დავამატე მეგობრის მეგობარი, რომელიც ერთხელ მყავს ნანახი. ჩავუყევი ვოლს და მომეწონა, კარგ რაღაცეებს აზიარებს. მაგალითად “თეთრ ქარებს” ერთი კვირა ვუსმენდი.
შემდეგ ეს ლექსი, რომელიც ძალიან მომეწონა:
რა კარგად იცნობდნენ ტანჯვას
ისინი, ძველი ოსტატები; როგორ ესმოდათ
მათი, ვინც უკვე იტანჯება, როცა ირგვლივ უმეტესობა
მშვიდად სადილობს ან სეირნობს, ან ფანჯრიდან იხედება და ასე ხარჯავს
დროს. ხოლო, როცა მოხუცები დგანან, ელიან
ბრწყინვალე შობას, მათ ესმოდათ, რომ იქვე უნდა
ჩანდეს ტყისპირი და ბავშვები, რომლებიც გუნდად
მოყინულ ტბორზე სრიალებენ.
ახსოვდათ მუდამ,
რომ ტანჯვა მთელი სისასტიკით იქ აღწევს ზენიტს,
სადაც ვერავის ააღელვებს: ძაღლები კვლავაც
ძაღლურ ცხოვრებას განაგრძობენ, ჯალათის ცხენი
ხეს უხახუნებს ჩამომხმარ გავას.
ავიღოთ თუნდაც ბრეიგელის “იკაროსი”. ვერ ამჩნევს ვითომ
უბედურებას ვერაფერი; ვერც ის მხვნელი, რომელსაც თვითონ
ნათლად ჩაესმა კივილის ხმა სადღაც უკნიდან
და მაინც, ვითომც არაფერი, არც გაუკვირდა.
მზეც კვლავ აბრწყინებს მწვანე ტალღას, რომელმაც შთანთქა
თეთრი წვივები. ხალხი მოჩანს გემბანზე, მათგან
როგორ იქნება, რომ ვერავის მოეკრა თვალი
ციდან მომწყდარი ბიჭისათვის? მაინც გულგრილად
მიცურავს გემი, ლივლივებს წყალი.
/უისტან ჰიუ ოდენი/
შეიძლება იცოდით, შეიძლება არა. თუ არა მაშინ ახლა იცით.
ის ადამიანი შეიძლება არასდროს დაგემატებინათ, ან გამოგრჩენოდათ ეს პოსტი.
კიდევ მილიონობით გზა არსებობს საიდანაც შესაძლოა ამ ლექსამდე მისულიყავით.
ამ ლექსის შესახებ მე იმ ერთი ადამიანისგან გავიგე და თქვენ ჩემგან და იმ ადამიანმა კიდევ კაცმა არ იცის ვისგან… და ასე დაუსრულებლად.
ამ ჯაჭვზე კიდევ “ქრონოლოგიური შემთხვევითობის 71 ფრაგმენტი” გამახსენდა.