ნუცა გალუმაშვილი

03/04/2020

როგორ შევინარჩუნოთ მომხმარებლების ლოიალურობა კრიზისის დროს

ალბათ, ყველა თქვენგანმა, ვინც სტარტაპს, მცირე ან საშუალო ბიზნესს ფლობთ  ან უბრალოდ, რაიმე ორგანიზაციის წარმომადგენელი ბრძანდებით, უკვე მოახდინეთ გარკვეული სახის კომუნიკაცია თქვენ კლიენტებთან: გაუგზავნეთ მესიჯები, დაამშვიდეთ, […]

26/02/2019

Team Alignment Map – შენ ხარ გუნდებში ჰაერზე მეტი

იცოდით, რომ კროსფუნქციონალური (სხვადასხვა პროფესიების მქონე ადამიანებისგან დაკომპლექტებული გუნდი) გუნდების 75%-ი არაეფექტურია?   ჰარვარდ ბიზნეს რივიუს ერთ-ერთმა ცნობილმა ავტორმა, ბენამ ტაბრიზიმ 95 ორგანიზაციაში კვლევა ჩაატარა, სადაც […]

27/04/2018

დისნეის კომპასი და ყოველთვის ბედნიერი მომხმარებელი

დღევანდელ ბიზნეს სამყაროში, კომპანიების მხრიდან სულ უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი ხდება მომხმარებელთა გამოცდილების (Customer Experience, CX), როგორც სტრატეგიული ფუნქციის გათავისება. რას ნიშნავს მომხმარებელთა გამოცდილება? ეს არის […]

20/05/2015

სტრატეგიული პარტნიორი

  ნებისმიერ საქმეში, სტრატეგიული პარტნიორის ყოლა, ძალიან მნიშვნელოვანია. უხსოვარი დროიდან, ადამიანები ცდილობენ იპოვონ პარტნიორი, რომელთან ერთად საკუთარ მიზნებს მარტივად მიაღწევენ. სტრატეგიული პარტნიორები შეიძლება იყვნენ ქვეყნები, ბიზნესმენები, […]

21/04/2015

უნიჭო და ცნობილი

ყველა ადამიანში არსებობს ამბიციის ნაპერწკალი, რომელიც აღძრავს სურვილს დაიმკვირდოს თავი საზოგადოებაში. ხშირად გაიგონებთ მოსაზრებებს იმის შესახებ, თუ როგორ ხდებიან ნაკლებად „ნიჭიერი“ ადამიანები საზოგადოებისთვის მნიშვნელოვანი ფიგურები, რატომ […]

25/03/2015

წარმატება და შური

„თანამედროვე შური“, ფეისბუქის, ინსტაგრამისა და სხვა სოციალური მედიის პლატფორმების საშუალებით ჩამოყალიბდა. ფსიქოლოგების აზრით, თანამედროვე შური ორ ნაწილად იყოფა: ერთი, ეს არის ბოროტი შური, როდესაც უპირატესობაში მყოფი […]

23/02/2015

მილიონერი ბლოგერები

ბლოგი, ინტერნეტ სივრცის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი შემადგენელი ნაწილია. მისი შექმნა ყოველ ჩვენგანს მარტივად შეუძლია. მთავარია, დაინახო საჭიროება და სურვილი საკუთარი თავის მედიტაციისთვისა და გამოცდისთვის. ფსიქოლოგები, ბლოგის შექმნის […]