ალბათ, ყველა თქვენგანმა, ვინც სტარტაპს, მცირე ან საშუალო ბიზნესს ფლობთ ან უბრალოდ, რაიმე ორგანიზაციის წარმომადგენელი ბრძანდებით, უკვე მოახდინეთ გარკვეული სახის კომუნიკაცია თქვენ კლიენტებთან: გაუგზავნეთ მესიჯები, დაამშვიდეთ, […]
იცოდით, რომ კროსფუნქციონალური (სხვადასხვა პროფესიების მქონე ადამიანებისგან დაკომპლექტებული გუნდი) გუნდების 75%-ი არაეფექტურია? ჰარვარდ ბიზნეს რივიუს ერთ-ერთმა ცნობილმა ავტორმა, ბენამ ტაბრიზიმ 95 ორგანიზაციაში კვლევა ჩაატარა, სადაც […]
დღევანდელ ბიზნეს სამყაროში, კომპანიების მხრიდან სულ უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი ხდება მომხმარებელთა გამოცდილების (Customer Experience, CX), როგორც სტრატეგიული ფუნქციის გათავისება. რას ნიშნავს მომხმარებელთა გამოცდილება? ეს არის […]
ნებისმიერ საქმეში, სტრატეგიული პარტნიორის ყოლა, ძალიან მნიშვნელოვანია. უხსოვარი დროიდან, ადამიანები ცდილობენ იპოვონ პარტნიორი, რომელთან ერთად საკუთარ მიზნებს მარტივად მიაღწევენ. სტრატეგიული პარტნიორები შეიძლება იყვნენ ქვეყნები, ბიზნესმენები, […]
ყველა ადამიანში არსებობს ამბიციის ნაპერწკალი, რომელიც აღძრავს სურვილს დაიმკვირდოს თავი საზოგადოებაში. ხშირად გაიგონებთ მოსაზრებებს იმის შესახებ, თუ როგორ ხდებიან ნაკლებად „ნიჭიერი“ ადამიანები საზოგადოებისთვის მნიშვნელოვანი ფიგურები, რატომ […]
„თანამედროვე შური“, ფეისბუქის, ინსტაგრამისა და სხვა სოციალური მედიის პლატფორმების საშუალებით ჩამოყალიბდა. ფსიქოლოგების აზრით, თანამედროვე შური ორ ნაწილად იყოფა: ერთი, ეს არის ბოროტი შური, როდესაც უპირატესობაში მყოფი […]
ბლოგი, ინტერნეტ სივრცის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი შემადგენელი ნაწილია. მისი შექმნა ყოველ ჩვენგანს მარტივად შეუძლია. მთავარია, დაინახო საჭიროება და სურვილი საკუთარი თავის მედიტაციისთვისა და გამოცდისთვის. ფსიქოლოგები, ბლოგის შექმნის […]