ნინანო დავითაია

16/05/2019

მომხმარებელთა ჩართულობა ბიზნესპროცესებში

თანამედროვე ბიზნეს გარემოში, სადაც მაღალი ხარისხის პროდუქტის არსებობა ბუნებრივი მოცემულობა გახდა, მომხმარებლის ბრენდის მიმართ ლოიალურობას ემოციური ფაქტორები განსაზღვრავს. ბიზნესის სწორი ქმედებები იწვევს მომხმარებლის პოზიტიურ გამოხმაურებას და […]

20/11/2018

მომხმარებლის გამოცდილება

როცა ცნობილი კომპანიის ტაქსით მგზავრობ, ჯდები მანქანაში და მძღოლი “ჩათაობს”, როცა ბრენდთან დაკავშირება გინდა და მათ ვებ-ზე მითითებული ნომერი რეგისტრირებული არ არის, როცა კაფეში მიმტანს წინსაფრის […]

10/05/2017

ქსელური აუდიტორების ქართული ბუმი

  ბაბუაჩემს, რომელიც 76 წლის არის და 50 წელია წარმატებით მართავს თავის ბიზნესს, ვერაფრით ვერ ავუხსენი რას ნიშნავს იყო პიარ კონსულტანტი. ყოველ შეხვედრაზე ვცდილობ დავარწმუნო, რომ […]

21/07/2016

სტაჟიორების ფერმა

  ბოლო სამი თვის განმავლობაში ჯეპრაში ერთხელ მაინც თუ  მოხვედრილხართ, შემოსასვლელში, მარცხნივ, პირველივე სათათბიროს გამჭირვალე კარი რომ შემოგეღოთ სტაჟიორების დიდი ფერმა დაგხვდებოდათ. ეს სახელწოდება ზურა ბალანჩივაძემ […]