თანამედროვე ბიზნეს გარემოში, სადაც მაღალი ხარისხის პროდუქტის არსებობა ბუნებრივი მოცემულობა გახდა, მომხმარებლის ბრენდის მიმართ ლოიალურობას ემოციური ფაქტორები განსაზღვრავს. ბიზნესის სწორი ქმედებები იწვევს მომხმარებლის პოზიტიურ გამოხმაურებას და […]
როცა ცნობილი კომპანიის ტაქსით მგზავრობ, ჯდები მანქანაში და მძღოლი “ჩათაობს”, როცა ბრენდთან დაკავშირება გინდა და მათ ვებ-ზე მითითებული ნომერი რეგისტრირებული არ არის, როცა კაფეში მიმტანს წინსაფრის […]
ბაბუაჩემს, რომელიც 76 წლის არის და 50 წელია წარმატებით მართავს თავის ბიზნესს, ვერაფრით ვერ ავუხსენი რას ნიშნავს იყო პიარ კონსულტანტი. ყოველ შეხვედრაზე ვცდილობ დავარწმუნო, რომ […]
ბოლო სამი თვის განმავლობაში ჯეპრაში ერთხელ მაინც თუ მოხვედრილხართ, შემოსასვლელში, მარცხნივ, პირველივე სათათბიროს გამჭირვალე კარი რომ შემოგეღოთ სტაჟიორების დიდი ფერმა დაგხვდებოდათ. ეს სახელწოდება ზურა ბალანჩივაძემ […]