კახა მაღრაძე

26/08/2015

აღდგენილი ბაბილონი

  ბოლო სამი-ოთხი წელია, თუ სადმე მიფრენია, აუცილებლად სტამბოლის ათათურქის აეროპორტის გავლით. ერთხელ რეისზე დავაგვიანე, ერთხელ საერთოდ არ ამიშვეს, მთვრალი ხარო (გეგონება იმათ რომ არ ეთქვათ, […]

28/04/2015

სოციალური პასუხისმგებლობა, რომელიც მოდაშია

ჩვენისთანა ქველმოქმედი განა არის სადმე ერი? სპონსორობით, ივენთებით მორთული და მშვენიერი; გულმხურვალე, ხელგაშლილი, ქედდრეკილი, მადლიერი; აქტიური მოქალაქე, რიგიანი, წესიერი; ყოვლად მთმენი, ვით სპორტსმენი, მორბენალი, ღონიერი.   […]

20/04/2015

ყველაზე ყ**ები საქართველოში! (სხვის მიერ მოყოლილი პოსტი)

Elene 4:28pm დილით წაგართვა ტელეფონი იმიტომ, რომ არ გაუღიმე ან დაგიმალა პასპორტი რომ არ გაფრინდე ან გეჩხუბა რატომ გიყურებდა ოფიციანტი, რატომ უყვარდი მთელ კლასს, რატომ დაგირეკა […]

12/03/2015

პიარები და მარკეტინგები, როგორც როკები და მეტალიკები

პიარები, მარკეტინგები, ეს, ისე, თორემ, პიარი, მარკეტინგი, მარკეტინგული კომუნიკაცია, დიჯითალ მარკეტინგი, ბრენდინგი, ბრენდკომუნიკაცია, რეკლამა, პრინტი, პოლიგრაფია, პრესსამსახური, პრომოუშენი – ერთი სასტავია ყველა. ერთი სასტავი ვართ ყველა. […]

04/12/2014

ახალ წელს დასასმელი კითხვები!

როგორც მშობლებს არ ირჩევენ და და-ძმას (თუმცა მე მაინც ვფიქრობ, რომ არჩევანი არ არჩევანის პრობლემა არ დგას ამ შემთხვევაში, არამედ იძულებითი სიახლოვის აუცილებლობაა ხანდახან მტანჯველი), ასევე […]

ადრე ამდგარსა მენეჯერსაო… ანუ პრაქტიკული რჩევები პიარმენეჯერისგან იმის თაობაზე, თუ როგორ ავდგეთ დილას

პოსტის წაკითხვამდე წასაკითხი რჩევები: – თუ შენი სამსახური 11 საათზე იწყება, ან მაშინ, როცა გაგეღვიძება, ამ პოსტის წაკითხვას აზრი არ აქვს. – თუ შენ შვილები დაგყავს […]

24/11/2014

გიყვარდეს კლიენტი შენი!

ჩვენ საქმეში და ალბათ ბევრ სხვისაში კლიენტის (დამკვეთი, მომხმარებელი, დამკვეთი ორგანიზაციის წარმომადგენელი, საკონტაქტო პირი და ა.შ.) კმაყოფილება გადამწყვეტია წარმატებისთვის. ამის აღიარება, ერთი შეხედვით, უადვილესი რამ არის, […]