ჯეპრას უფროსი კონსულტანტი, გიგა ხარებავა 2019 წელს აფასებს. როგორი წელი იყო შენთვის 2019 წელი? თუ შევადარებთ სხვა წლებს? სხვა წლების მსგავსად იყო კარგიც და ისიც, რაც […]
ტერმინი დაინტერსებული მხარე პირველად 60-იან წლებში გაჩნდა და აღნიშნავდა ჯგუფებს რომელთა მხრიდან მხარდაჭერის გარეშე ორგანიზაციას წარმატებული ფუნქციონირება არ შეეძლო. ეს ტერმინი აერთიანებს სხვადასხვა ტიპის ჯგუფებს, დაწყებული […]
მსოფლიოს უდიდეს ბრენდებსაც კომუნიკაციისას ბევრი ისეთი შეცდომა დაუშვიათ, რაც წესით დამწყებმა სპეციალისტებსაც არ უნდა მოსდიოდეთ. თუმცა ადამიანური ფაქტორი ამ შემთხვევაშიც მოქმედებს და გაუგებრობისგან დაზღვეული არავინაა. მსგავსს […]
თითქმის ნებისმიერი ბრენდის მწრმოებლის სურვილია, რომ მისი პროდუქტი თვალის ერთი შევლებით გამოირჩეოდეს უამრავ კონკურენტს შორის. ამ ფუნქციას, ლოგოს გარდა, ზოგჯერ დიზაინის გარკვეული ელემენტები ასრულებს, ხშირად უფრო […]
თანამედროვე სამყაროში, ბაზრების უდიდეს ნაწილში უმწვავესი კონკურენციაა. ამ მხრივ, დიდი ხნის განმავლობაში უცნაური გამონაკლისი აღმოჩნდა კომპიტერული პროცესორების ბაზარი. 10 წლის განმავლობაში Intel-ს ძირითადად საკუთარ თავთან […]
როგორც წესი, წელიწადში რამდენჯერმე ვხდებით დისკუსიის მოწმენი, თუ რამდენად ორიგინალურია ესა თუ ის საკომუნიკაციო კამპანია, მისი ცალკეული დეტალი, ბრენდის კონცეფცია, სახელი და ა.შ. ამ დღეებში […]
ცოტა ხნის წინ, ერთი სასიამოვნო მოვლენა მოხდა – ბაზარზე ქართული წარმოების ლედ ტელევიზორები გამოჩნდა. ახალი პროდუქტის წარდგენისთვის დრო საკმაოდ კარგად იყო შერჩეული (არ ვიცი მიზანმიმართულად თუ შემთხვევით). […]
არსებობს პროდუქტი, რომელიც ჩვენს უმრავლესობას ჰქონია და შესაძლოა, ახლაც აქვს… მაგრამ არ დაფიქრებულა, რომ იგი კო-ბრენდინგის ნიმუშს წარმოადგენს. სწორედ ასეთია Android KitKat. მიუხედავად იმისა, რომ კო-ბრენდინგი დიდი ხანია რაც […]
3 წლის წინ, 2012 ოქტომბრის ბოლოს, კარიბის კუნძულებს და აშშ-ს რამდენიმე შტატს ქარიშხალი “სენდი” დაატყდა თავს. სტიქიით მიყენებული ტრაგიკული შედეგების გარდა, ქარიშხალი ისტორიაში მასთან დაკავშირებული […]