ნოემბრის შუა რიცხვებში ჯეპრას გუნდი სტრატეგიული შეხვედრისთვის ვემზადებოდით. ვიცოდით, რომ ტრადიციად ქცეული შეკრებების თითქმის ერთწლიანი იძულებითი პაუზის შევსება ხმაურიანად და საინტერესო იდეების ურთიერთგაცვლით გამოგვივიდოდა. ასეც მოხდა […]
მსოფლიოს წამყვანი პიარკომპანია “ედელმანი” (#1-ია შემოსავლების მიხედვით) 2001 წლიდან აქვეყნებს კვლევას სახელწოდებით “ნდობის ბარომეტრი”. წელს კომპანიამ მორიგი შემაჯამაბელი ნაშრომი 28 ქვეყნაში ჩატარებული კვლევის სახით შემოგვთავაზა და […]
ჰილარი კლინტონმა საპრეზიდენტო ამბიციები ოფიციალურად და საბოლოოდ გაამჟღავნა და საპრეზიდენტო წინასაარჩევნო მარათონში ჩაერთო. ჩვენთან, ამ დღეს აღდგომას ვზეიმობდით და კლინტონის ესოდენ სერიოზული ნაბიჯი როგორც მას-მედიის, ასევე […]
არცთუ ისე დიდი ხნის წინ, ასე 15-16 წლის წინ, როდესაც აქტიურად დავიწყე ფიქრი საკუთარ საქმეზე და პიარ კომპანიის შექმნაზე, დღევანდელისგან კარდინალურად განსხვავებული სიტუაცია იყო: საზოგადოებასთან ურთიერთობის […]