13/04/2020
COVID-19-მა მსოფლიო დღისწესრიგი შეცვალა და ჩვენ ყველა თანდათან ვიაზრებთ კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობასა და კომუნიკაციის ძალას. ბრენდებმა შეცვალეს მიდგომები და კომუნიკაციის სტილი, დაიწყეს ბიზნესმოდელების ცვლილება და […]
27/02/2018
მას შემდეგ, რაც ჯეპრაში მოვხვდი, დავრწმუნდი, რომ ნებისმიერი ორგანიზაციის მთავარ ძალას მისი მომხმარებელი წარმოადგენს. მოხმარებლის საჭიროებების, ქცევისა და დამოკიდებულებების ცოდნა კი უმნიშვნელოვანესია, რათა კომპანიამ მომხმარებლამდე სწორი […]
15/05/2017
ალბათ, იშვიათად იბადებიან დაუშრეტელი პოზიტივითა და ოპტიმიზმით აღსავსე ადამიანები – ადამიანები, რომლებიც მარტივად პოულობენ ბედნიერებას და ცხოვრების სტიმულს პატარა წვრილმანებში. ბევრია ისეთი, ვისაც უჭირს ამ სტიმულების […]