ამ გვერდის, 4p.com.ge – ს მენეჯერმა პოსტის დაწერა მთხოვა, მე კი ჩემს პრიორიტეტულ საქმეებს თავისთავად ვერ გადავდებდი და ისიც ვალოდინე, მაგრამ ესეც პრიორიტეტული გახდა მას შემდეგ, […]
ბევრი რამ მომწონს, ბევრი რამ კი მაღიზიანებს იმ საოცრად თავისუფალ სოციალურ ქსელში, რომელსაც თითქმის ყველანი, ყოველდღიურად ვიყენებთ. Facebook-ი, ეს საკომუნიკაციო პლატფორმა გლობალიზაციის პროცესის ერთ-ერთი შემადგენელი […]
კორპორატიული იდენტობა – ეს არის მოცემულობა, რაც განგვასხვავებს ჩვენ, ერთ კომპანიაში დასაქმებულ ინდივიდებს სხვა კომპანიის თანამშრომლებისგან. რაში გამოვხატავთ? ყველაფერში, იქნება ეს სავიზიტო ბარათი, საუბრის მანერა, ჩაცმის […]
გამოწვევები და პერსპექტივები 21-ე საუკუნეში სამუშაო არეალი და სფერო განუსაზღვრელია… ჩვენ ვართ ყველგან: საბანკო, რითეილ, ტურისტულ, ჯანდაცვის, სოფლის მეურნეობის, სპორტის, კინოხელოვნების, სამოდელო თუ სამთავრობო სექტორში. ვემსახურებით […]
PR და მარკეტინგული კამპანიები: სწორად დასმული ამოცანა თუ ფუჭად გადაყრილი ფული! ხშირად, PR / საკომუნიკაციო თუ მარკეტინგული კამპანია, ამოცანის არასწორად დასმით ან საერთოდ დაუსმელად იგეგმება, რასაც […]