22/04/2019
ნებისმიერი პროდუქტის მიმართ მომხმარებლის მიმღებლობის ხარისხს განსაზღვრავს მომხმარებლის გამოცდილება პროდუქტის მოხმარებისას. მომხმარებლის გამოცდილება – „ინდივიდის მიერ პროდუქტის, სისტემის ან სერვისის გამოყენების და წარმოსახვითი გამოყენების შედეგად წარმოქმნილი აღქმებისა […]
05/03/2018
მომხმარებელთა ურთიერთობის რუკა მოხმარებელთა გამოცდილების ვიზუალურად გამოსახვის საშუალებაა. რუკის შექმნა კომპანიას ეხმარება, შეაფასოს და აღმოფხვრას ის ბარიერები, რომლებიც ორგანიზაციას კლიენტთან ურთიერთობისას აქვს. რუკები კომპანიის საჭიროებებისა და მიზნების […]