ლოგოს დიზაინი არასდროს ყოფილა ერთფეროვანი, მაგრამ 2023 წელს ის კიდევ უფრო მრავალფეროვანი და ექსპერიმენტული გახდა. ეს წელი ნამდვილი აღორძინებაა როგორც კლასიკური, ისე სრულიად ახალი სტილისთვის. დიზაინერები […]
ცნობის ფურცელი ეკონომიკურად ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტია მომხმარებლებთან და პოტენციურ მომხმარებლებთან რეგულარული კომუნიკაციის დასამყარებლად. ცნობის ფურცლის გაგზავნა კვირაში, თვეში თუ კვარტალში ერთხელ კომპანიას საშუალებას აძლევს მოხვდეს მომხმარებლის […]
რეკლამა – ამ სიტყვების მოსმენისას ადამიანების უმეტესობას ერთი და იგივე ასოციაცები აქვთ: უგემოვნო ბილბორდებითა და ნახევრად ჩამოხეული პოსტერებით აჭრელებული და დაბინძურებული ქალაქი, საყვარელი გადაცემის დროს 10 […]