ცნობის ფურცელი ეკონომიკურად ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტია მომხმარებლებთან და პოტენციურ მომხმარებლებთან რეგულარული კომუნიკაციის დასამყარებლად. ცნობის ფურცლის გაგზავნა კვირაში, თვეში თუ კვარტალში ერთხელ კომპანიას საშუალებას აძლევს მოხვდეს მომხმარებლის […]
რეკლამა – ამ სიტყვების მოსმენისას ადამიანების უმეტესობას ერთი და იგივე ასოციაცები აქვთ: უგემოვნო ბილბორდებითა და ნახევრად ჩამოხეული პოსტერებით აჭრელებული და დაბინძურებული ქალაქი, საყვარელი გადაცემის დროს 10 […]