ნუნუკა ნებურიშვილი

13/04/2020

როგორ ერგებიან ბრენდები ახალ საკომუნიკაციო რეალობას

COVID-19-მა  მსოფლიო დღისწესრიგი შეცვალა და ჩვენ ყველა თანდათან ვიაზრებთ  კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობასა და კომუნიკაციის ძალას. ბრენდებმა შეცვალეს  მიდგომები და კომუნიკაციის სტილი, დაიწყეს ბიზნესმოდელების ცვლილება და […]

27/02/2018

როგორ შევქმნათ მომხმარებლის ეფექტური პროფილი ემპათიის რუკის დახმარებით

მას შემდეგ, რაც ჯეპრაში მოვხვდი, დავრწმუნდი, რომ ნებისმიერი ორგანიზაციის მთავარ ძალას მისი მომხმარებელი წარმოადგენს. მოხმარებლის საჭიროებების, ქცევისა და დამოკიდებულებების ცოდნა კი უმნიშვნელოვანესია, რათა კომპანიამ მომხმარებლამდე სწორი […]

15/05/2017

როგორ გავხდეთ საკუთარი თავის მოტივატორები

  ალბათ, იშვიათად იბადებიან დაუშრეტელი პოზიტივითა და ოპტიმიზმით აღსავსე ადამიანები – ადამიანები, რომლებიც მარტივად პოულობენ ბედნიერებას და ცხოვრების სტიმულს პატარა წვრილმანებში. ბევრია ისეთი, ვისაც უჭირს ამ სტიმულების […]