ნინო სუბელიანი

30/05/2017

ანტიკრიზისული კომუნიკაციები

  დავიწყებ იქიდან, თუ რატომ ვუძღვნი ამ თემას პოსტს: ვაკვირდები და იშვიათად მხვდება კომპანია, რომელიც კრიზისის დროს კრიზისს არ ამძაფრებს უმართავი კომუნიკაციით, სადაც ვხედავთ მენეჯმენტის დაუოკებელ […]

16/06/2016

საზოგადოებასთან ურთიერთობა VS კომუნიკაციები

ჩვენს სფეროში საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციების გამიჯვნა ნაკლებად ხდება, მაგრამ მაინც, შეგვიძლია განსხვავებულ მახასიათებლებზე ვისმჯელოთ, უფრო მეტიც, საჭიროა გვესმოდეს. პიარს მისი განვითარებიდან გამომდინარე ურყევი ფესვები აქვს […]

15/02/2016

საქმის კეთების ვნება – დაბრუნების შემდეგი ფაზა!

  ამ პოსტის წერა შუა ღამით დავიწყე, ძალიან დატვირთული დღის თუ დღეების შემდეგ, მაშინ, როდესაც ჩემი გულისცემა იმდენად აჩქარებული იყო დაძაბულობისგან, რომ სრული „დრაივი“ ამ ქმედებით […]

06/10/2015

როგორ შევარჩიოთ პიარ სააგენტო

  პიარ სააგენტოს შერჩევა საკმაოდ რთულია, რადგან კონსულტანტთა ჯგუფს უნდა ანდო ის მნიშვნელოვანი რამ, რაც შენი კომპანიის იმიჯზე იმოქმედებს. სააგენტოს არასწორმა მუშაობამ შესაძლოა, რიგი პრობლემები შეგიქმნათ, […]

31/07/2015

პიარ კონსალტინგი და გამოწვევები

‘დამკვეთს ასე უნდა’ ყველაზე დიდი გამოწვევა არის დავა გემოვნებაზე. თუ ვამბობთ, რომ კლიენტი ყოველთვის მართალია, რთული სათქმელია, სად არის ზღვარი დამკვეთის „მე ასე მინდა“- ს და შემსრულებლის […]

18/05/2015

გუნდურობა, პასუხისმგებლობა და წარმატება

ამ გვერდის, 4p.com.ge – ს მენეჯერმა პოსტის დაწერა მთხოვა, მე კი ჩემს პრიორიტეტულ საქმეებს თავისთავად ვერ გადავდებდი და ისიც ვალოდინე, მაგრამ ესეც პრიორიტეტული გახდა მას შემდეგ, […]

17/03/2015

„ტუჩებდაპრუწული“ სელფებიდან გაიდლაინებამდე

  ბევრი რამ მომწონს, ბევრი რამ  კი მაღიზიანებს იმ საოცრად თავისუფალ სოციალურ ქსელში, რომელსაც თითქმის ყველანი, ყოველდღიურად ვიყენებთ. Facebook-ი, ეს საკომუნიკაციო პლატფორმა გლობალიზაციის პროცესის ერთ-ერთი შემადგენელი […]

17/02/2015

ჩემი კორპორატიული იდენტობა

კორპორატიული იდენტობა – ეს არის მოცემულობა, რაც განგვასხვავებს ჩვენ, ერთ კომპანიაში დასაქმებულ ინდივიდებს სხვა კომპანიის თანამშრომლებისგან. რაში გამოვხატავთ? ყველაფერში, იქნება ეს სავიზიტო ბარათი, საუბრის მანერა, ჩაცმის […]

05/12/2014

პიარ კონსალტინგი და გლობალიზაციის პროცესი

გამოწვევები და პერსპექტივები 21-ე საუკუნეში სამუშაო არეალი და სფერო განუსაზღვრელია… ჩვენ ვართ ყველგან: საბანკო, რითეილ, ტურისტულ, ჯანდაცვის, სოფლის მეურნეობის, სპორტის, კინოხელოვნების, სამოდელო თუ სამთავრობო სექტორში. ვემსახურებით […]