ნინო სუბელიანი



სამშაბათი
მაი272017

ანტიკრიზისული კომუნიკაციები

ნინო სუბელიანი

  დავიწყებ იქიდან, თუ რატომ ვუძღვნი ამ თემას პოსტს: ვაკვირდები და იშვიათად მხვდება კომპანია, რომელიც კრიზისის დროს კრიზისს არ ამძაფრებს უმართავი კომუნიკაციით, სადაც ვხედავთ მენეჯმენტის დაუოკებელ ემოციებს, არასათანადო განცხადებებებს თუ შეუსაბამო უკუკავშირს და სადაც იგრძნობა, რომ კომუნიკაციებზე პასუხისმგებელ პირებს არავინ უსმენს ან ისინი ვერ მართავენ სიტუაციას. პრობლემა იმაშია, რომ ისეთ სახელმძღვანელოებს, როგორიცაა შიდა კორპორატიული პოლიტიკა […]

დაწვრილებით...

ხუთშაბათი
ივნ272016

საზოგადოებასთან ურთიერთობა VS კომუნიკაციები

ნინო სუბელიანი

ჩვენს სფეროში საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციების გამიჯვნა ნაკლებად ხდება, მაგრამ მაინც, შეგვიძლია განსხვავებულ მახასიათებლებზე ვისმჯელოთ, უფრო მეტიც, საჭიროა გვესმოდეს. პიარს მისი განვითარებიდან გამომდინარე ურყევი ფესვები აქვს ტერმინოლოგიაში. შესაბამისად, ვაკანსიებში, სასწავლო კურსებში და ა.შ. უმეტეს შემთხვევაში „საზოგადოებასთან ურთიერთობა“ გამოიყენება და არა „კომუნიკაციები“, მაშინ, როცა ხშირ შემთხვევაში, სწავლებაც და საქმიანობაც პრაქტიკაში უფრო ფართო მიმართულებას – კომუნიკაციებს შეესაბამება, […]

დაწვრილებით...

ორშაბათი
თებ272016

საქმის კეთების ვნება – დაბრუნების შემდეგი ფაზა!

საქმის კეთების ვნება – დაბრუნების შემდეგი ფაზა!

  ამ პოსტის წერა შუა ღამით დავიწყე, ძალიან დატვირთული დღის თუ დღეების შემდეგ, მაშინ, როდესაც ჩემი გულისცემა იმდენად აჩქარებული იყო დაძაბულობისგან, რომ სრული „დრაივი“ ამ ქმედებით მოვკალი. სრული „დრაივი“ – ეს ის მომენტია, როცა ვეღარ ჩერდები; ის რაც ხვალ შეგიძლია გააკეთო, არ უნდა გახდეს მოუსვენრობის მიზეზი, მაგრამ თუ გონებას ვერ თიშავ და მაინც საქმეზე ფიქრობ, […]

დაწვრილებით...

სამშაბათი
ოქტ272015

როგორ შევარჩიოთ პიარ სააგენტო

როგორ შევარჩიოთ პიარ სააგენტო

  პიარ სააგენტოს შერჩევა საკმაოდ რთულია, რადგან კონსულტანტთა ჯგუფს უნდა ანდო ის მნიშვნელოვანი რამ, რაც შენი კომპანიის იმიჯზე იმოქმედებს. სააგენტოს არასწორმა მუშაობამ შესაძლოა, რიგი პრობლემები შეგიქმნათ, ამიტომ თანამშრომლობის დაწყებამდე რისკები და პასუხისმგებლობა კარგად უნდა გააცნობიეროთ. ამ ბლოგის დაწერის სურვილი ჩემი გამოცდილებიდან გამომდინარე გამიჩნდა, რადგან წლების განმავლობაში პიარ სერვისის დამკვეთი ვიყავი და კომპანია ჯეპრასთან წარმატებით ვთანამშრომლობდი. […]

დაწვრილებით...

პარასკევი
ივლ272015

პიარ კონსალტინგი და გამოწვევები

ნინო სუბელიანი

‘დამკვეთს ასე უნდა’ ყველაზე დიდი გამოწვევა არის დავა გემოვნებაზე. თუ ვამბობთ, რომ კლიენტი ყოველთვის მართალია, რთული სათქმელია, სად არის ზღვარი დამკვეთის „მე ასე მინდა“- ს და შემსრულებლის „ასე არ ივარგებს“ ან „ასე სჯობს“ შორის.  როგორც პიარ კონსულტანტი ვფიქრობ, რომ აქ, ზოგადად, მნიშვნელოვანი ფაქტორია კონსალტინგის საქმიანობის არსის კარგად გააზრება დამკვეთის მხრიდან.  თვისობრივად, სიტყვა ‘კონსულტაცია’ უნდა გამორიცხავდეს მსგავს […]

დაწვრილებით...

გვერდი 1 სულ 212

საუკეთესო სტატიები