ნინი მეტრეველი

14/12/2021

როგორ დავეწიოთ ცვლილებებს მედია ბაზარზე

ტელევიზორი სულ ჩართული მაქვს. ძველი პროფესიული ჩვევაა. თან, საინფორმაციოზე დამოკიდებულების მკურნალობა არც ისეთი ადვილი ყოფილა. ბოლო სამი წელია ვითარება კიდევ უფრო დამიმძიმდა. სამსახურიდან გამომდინარე, საინფორმაციოს გარდა, […]

16/04/2021

რას გვიტოვებს პანდემია?

შარშან ამ დროს რომ გეკითხათ, უკვე დაღლილი ვიყავი დისტანციური მუშაობით, ონლაინ კონფერენციებით, იმაზე ფიქრით, როგორ მემართა პროექტები ვირტუალურად, მაგრამ სრულფასოვნად. ვფიქრობდი, რომ ცოტაც უნდა გამეძლო და […]

05/04/2019

რით ვერ არის სთრით არტი მედია?!

მედია მენეჯერის საქმიანობა, ერთი შეხედვით, მარტივია. მოდის კლიენტი, გაძლევს პროდუქტს, ეცნობი და იწყებ ადეკვატური არხების მოძიებას, რომ მათი საშუალებით, ამ პროდუქტის შესახებ რაც შეიძლება მეტ ადამიანს […]

24/07/2018

მედია გეგმის შედგენის რუკა

გამოცდილებამ აჩვენა, რომ ფრაზები „ტელევიზორს არ ვუყურებ“, „რადიოს არ ვუსმენ“ და „ახალ ამბებს არ ვკითხულობ“ სიმართლეს არ შეესაბამება. ადამიანისგან, რომელიც მედიასთან ყოველგვარ კავშირს კატეგორიულად უარყოფს, აუცილებლად […]