მარიამ ყალიჩავა

22/04/2019

მომხმარებლის გამოცდილების რუკა

ნებისმიერი პროდუქტის მიმართ მომხმარებლის მიმღებლობის ხარისხს განსაზღვრავს მომხმარებლის გამოცდილება პროდუქტის მოხმარებისას. მომხმარებლის გამოცდილება – „ინდივიდის მიერ პროდუქტის, სისტემის ან სერვისის გამოყენების და წარმოსახვითი  გამოყენების შედეგად წარმოქმნილი აღქმებისა […]

05/03/2018

5 ყველაზე განსხვავებული და საინტერესო მომხმარებელთა ურთიერთობის რუკა

მომხმარებელთა ურთიერთობის რუკა მოხმარებელთა გამოცდილების ვიზუალურად გამოსახვის საშუალებაა. რუკის  შექმნა კომპანიას ეხმარება, შეაფასოს და აღმოფხვრას ის ბარიერები, რომლებიც ორგანიზაციას კლიენტთან ურთიერთობისას აქვს. რუკები კომპანიის საჭიროებებისა და მიზნების […]

//]]>