მაცო ჩოფიკაშვილი



ორშაბათი
თებ272016

პიარის შეცდომები

პიარის შეცდომები

  პიარი, გარკვეულწილად, იმიჯზე ზრუნვაა. იმიჯის შექმნისას კი განსაკუთრებული სიფრთხილე გვმართებს. ხშირად, კომპანიებისა და ბრენდების პიარ გათვლები არასასიკეთო აღმოჩნდება ხოლმე მათი სახელისთვის. ასეთი შემთხვევების მაგალითები ბევრია, ჩვენი მიზანი კი მათი გათვალისწინება და მსგავსი მდგომარეობის თავიდან აცილებაა. ამ საქმეში მნიშვნელოვანია ეთიკის, ადამიანის უფლებებისა და მათი თანასწორობის გათვალისწინება. პიარ სტრატეგია არავის უნდა აყენებდეს შეურაცხყოფას და არ უნდა […]

დაწვრილებით...

საუკეთესო სტატიები