ლაზარე გვიმრაძე

10/04/2017

Apple Clips – პასუხი Instagram-ისა და Snapchat-ის ვიდეოებს

  კრეატივი გაზიარების გარეშე არაფერია, სოციალური მედიის მომხმარებლებზე უკეთ ეს არავინ იცის. ყველას გაგვაჩნია პატარა (ან სულაც ბუმბერაზი) კრეატიული პოტენციალი, მაგრამ პრობლემა, როგორც წესი, თავად განხორციელების […]

16/12/2016

ალექსანდრ ჰამილტონი ჰიპ-ჰოპის სახედ!

  ალბათ გასაკვირი იქნება (შეიძლება არც იყოს! ძირს სტერეოტიპები) ის ფაქტი, რომ ჯეპრას ტექნოლოგიური განვითარების მენეჯერი გიჟდება კინო-მიუზიკლებზე. ბევრისთვის დაცინვის ობიექტად ქცეული ჟანრი ჩემთვის ყოველთვის იშვიათი, […]

04/10/2016

ბიზნესი, პიარი და პოპულარული კულტურა დაძმობილდნენ – რა გვასწავლეს ვირტუალურმა “პოკიმონებმა” რეალურ სამყაროში

  Pokemon Go – ეს სიტყვათაშეხამება 2016 წელს, ალბათ, ყველაზე მზარდი ცნობადობით სარგებლობს. ვერავინ ივარაუდებდა, რომ სწორედ ამ ტიპის აპლიკაცია ჩაუყრიდა საფუძველს ერთი შეხედვით შეუძლებელ მოვლენას – სამი […]

05/08/2016

Facebook Live: პირდაპირი ეთერი ყველას და ყველგან!

  ჩვენი საყვარელი ბუმბერაზი სოციალური ქსელი თითქოს ყოველთვე ახალ-ახალ ფუნქციებს გვიგორებს. ერთ-ერთი ასეთი სიახლე, რაც ეს ბოლო თვეებია დიდი ზარ-ზეიმით ერთვება „ფეისბუქის“ მომხმარებლებს, არის კომპანიის ლაივ […]

06/06/2016

Ralph McQuarrie – სამეცნიერო ფანტასტიკის ვიზუალური ავტორი

  მიუხედავად იმისა, რომ ჯეპრაში ტექნოლოგიური განვითარების მენეჯერი ვარ, საკმაოდ გატაცებული ვარ ხატვით. ჩემს პლანშეტზე ციფრული ჩანახატების კეთებით სოლიდური ჰობი გავიჩინე. ამასთან, კორპორატიულ ბლოგში პროფესიული თემების […]

17/02/2016

NASA-ს ტურისტული პოსტერების კოსმიური სილამაზე

  როგორც თავისუფალ დროს ხატვით გატაცებულ ადამიანს, დიდ სიამოვნებას მანიჭებს, როდესაც ვიზუალურ კრეატივს მოულოდნელ ადგილებში ვხედავ. დიდი ხანია, ალტერნატიული პოსტერების სფერო მიტაცებს და კიდევ უფრო დიდი […]

07/12/2015

Work Chat – ფეისბუკის პასუხი პროკრასტინაციას

  Facebook Work Chat სულ ახლახანს გამოჩნდა App Store -ზე და კიდევ ერთხელ ამტკიცებს იმ ფაქტს, რომ სოციალური მედიის გიგანტი არ ერიდება კორპორატიული სეგმენტისკენ უფრო შემართებული […]

03/11/2015

“ინსტაგრამში” დასპონსორებული პოსტების შემოსევა იწყება!

  “ინსტაგრამი” საკუთარ სასპონსორო სერვისებს ყველა ბიზნესს უხსნის. ეს კი, შესაბამისად, ჩვენს საყვარელ ფოტოების ფიდში უფრო მეტ რეკლამირებულ კონტენტს ნიშნავს. კომპანიამ ისიც განაცხადა, რომ რეკლამირების თარგეთირებაც […]

18/09/2015

რას აკეთებს ‘ბუსტაბაში’?

  უკვე რამდენიმე თვეა, რაც ჯეპრაში ახალი და საინტერესო მოვალეობა შევითავსე – Facebook რეკლამების მენეჯმენტი. პიარი მრავალმიმართულებიანი საქმეა. ხშირად ჩვენს სოციალური მედიის მენეჯერებს ე.წ. მაღალი ჩართულობის […]