გუგა როგავა



სამშაბათი
აპრ272017

კიდევ ერთი მაგალითი, თუ როგორ არ უნდა მოვიქცეთ PR კრიზისის დროს

კიდევ ერთი მაგალითი, თუ როგორ არ უნდა მოვიქცეთ PR კრიზისის დროს

  ნებისმიერი კომპანია, მისი მასშტაბის მიუხედავად, კრიზისის წინაშე შეიძლება დადგეს. ცხოვრების ტემპის აჩქარებისა და ტექნოლოგიური განვითარების შედეგად, კრიზისების წარმოშობის ალბათობა განსაკუთრებულად გაიზარდა. მათთან გამკლავებას კი სხვადასხვა დონის მენეჯერები თუ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტები ხშირად სხვა, წარუმატებელ „ქეისებზე“ დაყრდნობით სწავლობენ. ამასთან, შემუშავებულია ის გზები, რაც კომპანიას მდგომარეობიდან მოკლე დროში გამოიყვანს: ამისათვის კი აუცილებელი პირობა კრიზისზე მყისიერი რეაგირებაა, […]

დაწვრილებით...

საუკეთესო სტატიები