თაკო ჩიხრაძე

26/08/2019

ცნობის ფურცელი და ახალი ამბების დასტა

ცნობის ფურცელი ეკონომიკურად ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტია მომხმარებლებთან და პოტენციურ მომხმარებლებთან რეგულარული კომუნიკაციის დასამყარებლად. ცნობის ფურცლის გაგზავნა კვირაში, თვეში თუ კვარტალში ერთხელ კომპანიას საშუალებას აძლევს მოხვდეს მომხმარებლის […]

26/12/2018

რეკლამით მიღწეული მშვიდობა

რეკლამა – ამ სიტყვების მოსმენისას ადამიანების უმეტესობას ერთი და იგივე ასოციაცები აქვთ: უგემოვნო ბილბორდებითა და ნახევრად ჩამოხეული პოსტერებით აჭრელებული და დაბინძურებული ქალაქი, საყვარელი გადაცემის დროს 10 […]

//]]>