რა სარგებლობა მოაქვს ბრენდბუქს ანუ ვიზუალური იდენტიფიკაციის სახელმძღვანელოს ორგანიზაციის მუშაობისთვის?

რა სარგებლობა მოაქვს ბრენდბუქს ანუ ვიზუალური იდენტიფიკაციის სახელმძღვანელოს ორგანიზაციის მუშაობისთვის?

რა არის ბრენდბუქი: წესების წიგნი ბრენდის ატრიბუტიკასთან მოპყრობის შესახებ. ვიზუალური მასალის გამოყენების და გარკვეული აკრძალვების ცნობარი.
რატომ: წარმოიდგინეთ რომ პრესბანერის, ბლანკის თუ სავიზიტო ბარათის ბეჭდვისას ყოველ ჯერზე, ორგანიზაციის ყველა თანამშრომელი თავიდან იგონებდეს დიზაინს, ქაოტურად, თითოეულის გემოვნებისამებრ…

700-2 700-3
არათანმიმდევრულობის თავიდან ასაცილებლად, ასევე გრძელვადიან პრესპექტიკაში, თანხის, დროისა და შრომის დაზოგვის მიზნით იქმნება ბრენდის სახელმძღვანელო.
რისგან შედგება ბრენდბუქი: დოკუმენტების (მაგ. ბლანკი,საქაღალდე), საბეჭდი ნიმუშები (მაგ. ფლაერი, ბუკლეტი, პოსტერი) და სუვენირების (მაგ. კალამი, ფლეშკა) დიზიანისგან. თუმცა ეს ჩამონათვალი ყოველ კონკტერულ შემთხვევაში შესაძლოა სხვანაირიც იყოს, რაიმე დაემატოს ან გამოაკლდეს, კომპანიის საჭიროებისამებრ.

700-3
ვისთვისაა ის განკუთვნილი: პიარ მენეჯერებისთვის, მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, დიზიანერებისთვის, სტამბის თანამშრომლებისთვის, და ყველა იმ ადამიანსითვის ვისაც შეხება აქვს კონტენტის, ვიზუალის დიზაინის თუ ბეჭდვის საკითხებთან.
რისი მომტანია ორგანიზაციისთვის მისი არსებობა: თანმდიმდევრულობის, სიცხადის, სტილის.

//]]>